søndag 26. desember 2010

Festbord

Det var min tur til å ha klubben nå i jula og da var det bare til å invitere til pinnekjøtt! Og borddekking kom ganske høyt på lista! Nå som jeg har kjøpt meg service i Perfect Home fikk jeg endelig en mulighet til å bruke det! Jeg sendte en melding om alle kunne ta med seg noen "lopper" og da begynte telefonen å kime! "Hva i alle dager skal du med lopper?" og "Hva er lopper, og hvorfor trenger du det?" men etter fem telefoner med litt godsnakking fikk jeg alle med meg. "Vi skal spille bingo, og da må vi jo ha premier!" Jeg hadde funnet frem så mye at jeg orket ikke å pakke alt inn engang, så jeg la alt i en pose! kjempegøy å bli kvitt litt "rot" :)
Når vi var begynt å spille bingo, fant jentene ut at de ville ha bingo hver gang vi hadde klubb! Men da måtte vi bremse tempoet litt! hehe... Men takk for bra engasjement jenter! Men det blir nok en tradisjon i juleklubben!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!