fredag 31. desember 2010

Dekorere i stetteskål

Jeg kjøpte denne store stetteskålen i Perfect Home og rett etter at jeg hadde fått den gikk jeg ut for å kjøpe snø (Magic Snow) og dette syntes jeg så veldog flott ut, men som jeg fryktet begynte vannet i snøen å fordampe, og det va mye styr hvis jeg skulle ta ut alt for å vanne det annenhver dag, så jeg gikk heller og kjøpte meg en annen snø som ikke kunne forsvinne! en sånn som de selger på forskjellige butikker... Jeg kjøpte min på "Mitt interiør", men jeg har også sett at de har på Nille. Lyset som ligner en snøball er fra nille, mens de andre er fra Lene Bjerre...


Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg har plukket konglene i skogen, men Nille og diverse andre butikker gjorde det for meg :)

Jeg ønsker dere alle et riktig godt nyttår, kos dere i kveld og feir med måte :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!