fredag 31. desember 2010

Årets prosjekter - tv-stua

 Jeg tenkte jeg skulle ta en oppsummering av året, men siden jeg ikke har blogget så mye, vil jeg spare litt til neste år. Men det jeg kan si er at året som har gått har vi malt og malt, ja malt igjen! Og etter ukesvis med nesen i taket var det deilig å sette nesen i veggen og tapetsere litt. Vi har brukt litt forskjellige farger, men grått og hvitt dominerer. Vi har fått mye hjelp av både venner og familie og det er jeg utrolig glad for!
Og her ser du bilde av det som var tv-stue. Vi malte dører, tak og tapetserte veggene. Jeg hadde ett mål: ALT grønt skal VEKK, 
og det har vi jobbet med det siste året, men ting tar tid! Det er ennå ting som er grønne, men ikke så mange som før.



Slik så det ut etter at vi hadde pusset opp i tv-stua, men jeg har nok byttet ut litt og ommøblert etter dette. Neste år kommer mer bilder av Lailas hjem, så jeg håper at dere fortsetter å lese og kommentere! Kom med tips til hva dere har lyst å se mer av, og hva dere helst vil slippe å lese!

Da takker jeg for meg dette året!
Ønsker alle mine lesere et riktig godt nyttår!

Laila



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!