søndag 30. januar 2011

Bruktmarked

Jeg har vært på bruktmarked, og se hva jeg fant! Jeg måtte ha noen lamper, og hadde tenkt å finne noen jeg kunne spraye selv, men så fant jeg disse, og de var jo allerede hvite med litt gull på... Speilet du ser i bakgrunnen har også litt sjatteringer i gull, så dette passet perfekt! :)

Lampene kostet 50 kroner per stk, kanskje dyre til å være brukte, og uten ledninger, men   men... Den lampen jeg egentlig ville ha kostet betraktelig mye mer, så dette ble nok min kjære glad for :P

Bare for å finne noe mere kom jeg over denne skålen, eller hva det nå er... 
Den kostet 15 kroner, og har fått plass på den skrukkete duken på salongbordet. 
Den skal strykes en gang, men av og til er det så langt til strykejernet, uff...


Det som er greit med å kjøpe brukte ting, er at hvis man blir lei av det, kan man bare kaste det! 
Ikke sant? 15 kroner liksom, hva er nå det? hehe... da kan man bytte ut ofte ;) Eller samle det i et kott om man vil!

Ha en fortsatt fin kveld!

9 kommentarer:

  1. KJEMPE fiiine dei va da :) Og absolutt verdt pengene :D Kor d e bruktmarked da? og katti e d åpent? Konne tenkt meg ein tur eg altsåå!! Har så lysst å pussa opp nåke:) Va kult me skålå da, litt sånn vintage det fiina huset ditt :) EEE så nydeligt deeer <3
    KLEM fra cathy

    SvarSlett
  2. på vei mot Amfi, grønnsaksbuå som de kalle det... stenge klokkå 5 på kvardagane... men eg tror de har ein del på ABR-senteret der som Tone bur o :)

    Klem!

    SvarSlett
  3. okeida! Fåår sjå om eg får tatt meg ein tur ein dag :D :D
    KLeeeM t deg <3

    SvarSlett
  4. Heia!
    Takk for hyggelig hilsen:)
    Flotte lamper du har fått tak i, syns slett ikke det var dyrt jeg:)
    Kalenderen min er kjøpt hos frurosaslandhandel.no :)

    SvarSlett
  5. Hei Fin blogg ;o) Minnte litt om min ... ;o) kjekt å følge noen som også er fra karmøy ;o) Klem E

    SvarSlett
  6. Du har fått en ny følger ;) Ser det er en stund siden du skrev sist, men jeg håper iallefall du fortsetter med bloggingen!

    SvarSlett
  7. heisann ;) flott blogg. hvor har du fått tak i hjerte kransen? sånn vil jeg også ha.
    hilsen sissel fra trondheim.

    SvarSlett
  8. Det er gøy med bruktmarked. Jeg har funnet mange skatter der opp gjennom årene.

    Vil tipse deg om en giveaway med fine premier på bloggen
    http://corallpurebeauty.blogspot.com

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  9. Spenstig side du har. Jeg er imponert. Jeg skriver en del om tapet Ha en fin sommer =)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!