lørdag 1. januar 2011

Dagens prosjekt

Vel overstått nyttår! Og snart hverdag igjen, det skal bli godt!
Nå har jeg ryddet vekk julepynt og da blir det alltid så tomt! Spesielt der juletreet stod.
*tenker* Hmmm... har vi en stor plante, eller busk som kan stå der? 
Dette året ender det opp med at vi kjøper en Ørelappstol som skal stå der treet stod, noe må vi jo ha der, det er jo helt tomt! :)



Bildet er fra Bohus.
Så nå skal jeg få meg lesekrok.

Her er et nytt prosjekt som jeg kommer til å begynne på i dag om jeg finner en malekost :)
Denne kommoden fikk vi av svigermor, og den kommer til å bli kjempefin i stua vår, tror jeg!
Jeg vil beholde den slitte stilen, men jeg vil ha den litt hvitere og skifte knotter på den.

Har dere noen prosjekter dere skal begynne på?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren!