onsdag 29. desember 2010

Snart 2011

 Snart slutt på 2010, enda et år er omme,
tiden går så altfor fort!
Og vi begynner å planlegge det nye året, hvor en skal bli flinkere til ALT, det skal iallefall jeg! :P
Jeg skal begynne å trene, spise sunnere og bli flinkere til både å stå på snowboard,ski osv.!
Store planer for det neste året.
Sånn interiørmessig skal vi nok få litt sving på 3. etasjen... Her skal det males og jobbes, men ikke helt enda... vi må hvile litt! Det er tregulv (umalt) og grønne panelvegger på det ene soverommet, og jeg lurer på hvilke farger jeg skal bruke... Jeg har veldig lyst å male gulvet hvitt, men hva med veggene? Hvilke farger skal jeg bruke?


Dette var før vi flyttet inn, så nå er det ei dobbeltseng og ei barneseng her inne... men fargene er de samme! Tips mottas med takk :D

1 kommentar:

  1. Nyyyyyyyydelig :D åhr,eg elske bloggen din :D :D
    eg har ganske like nyttårsforsett som deg..og resten av verden ;)
    et HØGT jaaaa på å mala golvet kvitt! du kan og mala panelen på veggene kvite..og heller dekorera med sengetøy, osv!! ELLER så e d måången nyydelige fargar i Jotun Matt!! nyydelige. Me har muskatnøtt nere på gjesterommet, der resten e kvitt og muskatnøtt :) har du sitt rommet? me har det og i yttergangen! sjøsand e og kjempefint, den me har i stuå :D :D
    klem fra cath

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren!